All About Gaming
 
AcasaCautareInregistrareConectare
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Top postatori
mas1NNNa
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
TeRmiNNNaTe
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
Alexz0r
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
TdG | OldDeath
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
Th3zone
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
TdG | OlDsCho0|^cS
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
XPPP-,-
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
eXxXE
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
adiiiy
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
xViBeR
Dictionar PS EmptyDictionar PS I_voting_barDictionar PS Empty 
TdG ClaN
Navigare
Ceas
Parteneri
CStrike-ZoNe
Votati-ne
top65.ro top 90 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web
Radio VibeFM


Distribuiţi
 

 Dictionar PS

In jos 
AutorMesaj
mas1NNNa
Administrator
Administrator
mas1NNNa

Mesaje : 526
Data de inscriere : 18/06/2011
Varsta : 22
Localizare : Navodari

Dictionar PS Empty
MesajSubiect: Dictionar PS   Dictionar PS I_icon_minitimeLun Iul 18, 2011 1:40 am

Pentru a face a lucrare buna in PS trebuie sa cunoastem si termenii de baza:

A:
Abstract= Abstract este un stil de semnatura/render/imagine in care se folosesc
c4d-uri si brush-uri abstracte , iar outcome-ul as fie abstract in sine.

B:
Background = Partea imaginii care este in spatele renderului/imaginii princilare , sau mai pe scurt imaginea de fundal
Brush = Un tool al photoshopului , care poate fi luat ca si o pensula , avand
mai multe stiluri in care se poate aplica , de aceea exista mai multe
tipuri de brush : Splatter , Abstract etc, de multi ori incepatorii
confruntandu-se cu acest tool , iar apoi trec la altele , uitandu-l pe
aceste , cu toate ca poate fi de folos anumitor efecte , chiar si
lightingului.
Blending = Blendingul se refera la
integrarea anumitor brush-uri/c4d-uri/elemente din photoshop in
background , de asemenea sunt si Blending Options care asigura niste
efecte ale acestora , sau niste moduri in care vor aparea acestea in
imagine: Overlay, Soft Light etc.
Blur = Blur este un tool care poate contribui la deepth facand locul "blurat" in ceata .
De multe ori se exagereaza cu acesta spatiul devenind "too blurry"
(prea in ceata) si astfel trebuie corectat.
Burn = Burn este un tool care este folosit la inchiderea imaginilor prea deschise.
Brighites = Brighites-ul reprezinta cat de deschis sau cat de inchisa este
imaginea si se regaseste impreuna cu Contrast in Layer-New Adjustement
layer

C:
Coloring = Coloringul reprezinta modul in care imaginea/semnatura este colorata
, acesta este destul de greu de nimerit , insa trebuie avut grija si la
celelalte culori din imagine , adaugand PhotoFilter/Gradient
Maps/Chanel Mixers etc. pentru a il integra mai bine.
Compozitie = Compozitia semnifica alcatuirea tag-ului/imaginii , trebuie avut
grija la aceasta sa nu se exagereze devenind "too messy" (prea
dezordonata , nearanjata).Tot timpul la o semnatura in special trebuie
sa aveti o compozitie cat mai buna , sa nu fie background-ul gol.
Cinema 4D Render = Renderele C4D sunt niste imagini , de forma abstracta sau
"effect"(cele care pot fi folosite pe Screen de obicei si au mai multe
efecte de lumina) iar acestea se adauga intr-o semnatura/imagine fiind
un efect .
Color Balance = Color Balance se
regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Color Balance si dupa cum ii
spune si numele se foloseste la reglarea culorilor.
Chanel Mixer = Chanel Mixer-ul se afla in Layer-New Adjustement Layer-Chanel Mixer si este folosit la "mixarea" culorilor.
Constrat = Contrastul semnifica cat de deschis , sau cat de accentuate sunt
culorile dintr-o imagine si acesta se gaseste unde se afla si Color
Balance/Chanel Mixer aflandu-se impreuna cu Brighitess.

D:
Depth = Depth-ul se regaseste in partea de background a tag-ului si se poate
realiza cu : Gradient Maps , Blur Tool , Brighites/Contrast .(mai multe
detalii gasiti la "Ce se intampla Doctore?").

E:
Effect = Effect , pe romaneste efect-ul , reprezinta niste modalitati prin
care ii puteti da imaginii un alt aspect , de exemplu un efect ar fi
incadrarea C4D-urilor , brushurile puse bine , clipping mask etc.

F:
Foreground = Foreground-ul reprezinta cealalta culoare dintre cele doua care sunt
in panoul din photoshop (BackGround si ForeGround) si de exemplu il
puteti folosi la gradient , From Background #FFFFFFF to Foreground
#000000 si se va creea un Gradient de la Alb la Negru.
Fill = Acesta are 2 semnificatii 1.Se poate regasi in Edit->Fill iar
acesta inseamna acoperirea imaginii cu o culoare , iar pentru un
rezultat mai bun il puteti pune pe Overlay , SoftLight , Screen ,
Lighten si puteti sa scadeti din opacity si are ca si scurtatura
Shift+F5 . 2.Reprezinta un fel de opacity dar mai exact cat la suta din
imagine sa se vada.
Flow = Flow-ul reprezinta "curgerea" backgroundului spre render
,
figurat vobind , iar acesta se realizeaza cu Liquifi(Filtrer-Liquifi)
si cu C4D-uri (Mai multe detalii la "Ce se intampla Doctore?").

G:
Gradient = Gradient-ul este un tool care realizeaza trecerea de la o culoare la
alta , de exemplu dela Alb la Rosu trecand prin Alb , Alb-Rozaliu , Roz
etc .
Gradient Map = Acesta se regaseste la
Layer-New Adjustement Layer-Gradient Map si foloseste la recolorarea
imaginii , creend si deepth.Acesta poate fi folosit pe
SoftLight/Overlay/Screen si altele scazand opacitatea.

H:
Hue = Hue se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Hue si se foloseste
la schimbarea culorii , de preferinta nu il folositi prea des si pre
accentuat

L:
Lighting= Lightingul reprezinta spotul luminos al imaginii si acesta se face cu
un Soft Brush pus pe un layer cu background negru apoi setat pe Screen
etc.
Layer = Layer-ul este acea imagine noua care
apare cand apasati Ctrl+Shift+N putand pune orice pe ea apoi setand-o
pe anumite moduri pentru a se vedea si cea de dinainte , sau stergerea
unor parti

O:
Opacity = Opacity semnifica cat la suta din imagine sa se vada si este aproape similar cu Fill-ul(definitia a doua)
Outcome = Outcome-ul este rezultatul unui tutorial , in urma unor sfaturi sau al altor lucruri

R:
Render = Renderul este imaginea fara background care se salveaza .PNG iar aceasta poate fi pusa peste orice vazandu-se doar imaginea

S:
Stock = Stock-ul este imaginea intreaga care include un render + un background afeerent acestuia
Sharpen= Sharpenul este un tool care poate fi folosit la clarificarea unor
imagini , ATENTIE! , nu-l folositi in exces ca duce la oversharpened si
apoi trebuie clarificata cu blur...

T:
Texture= Textura este o imagine care pusa pe un anumit mod (Lighten , Screen)
asigura un efect , trebuie avut grija ca acesta sa fie in legatura cu
tema imaginii pentru a se "asorta

Sper ca v-am lamurit pe toti . Daca aveti neclaritati puteti posta aici .
Sus In jos
http://best-gaming.hitforum.ro
 
Dictionar PS
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Best Gaming :: Photoshop :: Tutoriale-
Mergi direct la: